TeamOmbakbiru.Blogspot.com
this site the web

Sulaiman & C Ampulur Semakin Bermaharajalela Cuti Sekolah ni

Al Kisah ahli TeamOmbakBiru dua orang ni C Sulaiman & C Ampulur yang semakin bermaharajalela bila cuti sekolah ni.Mantang-mantang lah aku & Snek sibuk seminggu dua ni kamu hantar lah gambar-gambar bikin hati ku gundah gulana.Apa-apa pun syabas & tahniah untuk sahabat-sahabat ku dua orang ni....kamu tunggu aku beraksi semula....aku di KK sudah Yahooooooooooo
Hasil terbaru Jm 8.00 am tadi dilubuk c Otok
Hasil Pertama dilubuk c Otok yang membuatkan c Ampulur sentiasa terigau-igaukan lubuk ni.Gambar Buntal & Anak Tambung nda dapat disiarkan Ampulur atas sebab tertentu

Hasil malam semalam dilubuk Sungai Mati Bongawan,kerapu Batang 4 kg.Jm 10 malam sewaktu aku & snek di Kl tiba-tiba sampai gambar ni melalui MMS.bikin hati kami semakin gelisah & tidak sabar mau pulang ke KK

Ini lagi satu hal,sewaktu diAirport datang lah gambar ni....aduh....bikin sakit hati....

Ini lagi bikin panas....tengah aku mitting dengan isu-isu panas...gambar ni lagi datang....apa lagi PANAS....mata ku melihat gambar ni....gewang tu aku mcm ku kenal Man.....

Hasil kazanah sungai Matabawan,Binsuluk