TeamOmbakbiru.Blogspot.com
this site the web

Jety SFI Padang Popping yang Berpotensi


Kesempatan outstation ke Sipitang pada 15 Nov 2010 saya gunakan untuk melihat potensi jety SFI untuk aktiviti popping atau casting.Sebelum ini saya pernah masuk kekawasan ini namun hanya sekadar melihat-lihat keadaan.Oleh kerana tugas saya selesai sebelum tengahari,masa yang ada saya gunakan untuk meninjau port.Memandangkan Set Popping & Casting memang sentiasa saya bawa jika outstation ke daerah yang memiliki padang popping dan casting,apalagi ditunggu bila melihat persekitaran jety SFI.........ambil set...terus popping.....namun setelah hampir sejam popping,satu pun tiada sambaran...lantas aku berkemas dan terus balik ke Bongawan
Laluan ke Jety Utama,Namun dilarang masuk jika ada aktiviti kapal
Baik juga ada notis ni kalau tidak pasti penyeludup suka hati ada jety......


Cantik.......pasti ada Gt jika air pasang Pagi....lain kali ku test lagi

Lagoon ni pasti ada MJ juga