TeamOmbakbiru.Blogspot.com
this site the web

TRIP LAWA-LAWA 23 JUN 2012

Salam kepada semua pengunjung Blog T.O.B, maaf kerana lama tidak mengaplot aktiviti T.O.B. Bukan tiada trip...ada tapi tidak sukses.Trip lawa-lawa kali ni merupakan trip adik beradik antara aku dan adik ku Dahali. Aku sangat terjua apabila Tangah Patera memberitahu bahawa ikan gerunggung kuda sedang berpesta di Lawa-lawa. Pada asalnya aku mengajak Sulaiman namun Sulaiman tidak dapat mengikuti trip ini kerana ada kelas tambahan di sekolahnya, lalu aku mengajak adik ku. Dahali yang sudah lama berehat nampaknya sangat berezeki kali ni, apa tidaknya aku dan tangah patera berdarah hidung di buatnya.....Memang best menarik gerunggung kuda....Rod Pe3 mampu membentuk C dibuatnya ......

 Biasalah... stady diawal pagi
 Ikan putih hasil ke dua selepas anak tenggiri berjaya dinaikkan dengan menggunakan apollo
Ini jangan dilawan....jiging dengan menggunakan bulu ayam sudah cukup membuktikan bahawa ilmu beliau sangat tinggi
Jangan ditanya hasil siapa....yang pasti hidung ku berdarah olehnya....heheheh