TeamOmbakbiru.Blogspot.com
this site the web

Tinjau Port Sg Binsuluk,Membakut ( 20 Okt 2009 )

Kekacang yang menyambar gewang eupro saya dengan hanya sekali lontaran...di sungai binsuluk
Tangkap & Lepas bah...nasib baik aku kan ke sk Palu-palu menghantar cek bantuan kalau tidak tangkap & gulai....ke..ke...ke...
Jambatan yang merentasi sungai kecil di sg binsuluk ni jadi port casting bagi kaki casting

Pokok aru yang tumbang ni mesti jadi sarang ungah kalau tidak terganggu
Ini lah kemudahan yang tidak dijaga oleh pengunjung di sungai binsuluk ni....
Ini jeti yang dibina untuk kemudahan nelayan..tapi macam pondok buruk 3 saja
Cuba-cuba nasib

Hafis sedang menuju ke pondok buruk 3
Mesti ada ungah kalau ngam air ni....
Ringkasan: Ini lah dikatakan pantang melihat port...kebetulan hari ni saya ke Sk Palu-Palu,SMK K.Penyu,SK Pekan Menumbuk & SMK Menumbuk untuk menghantar cek bantuan sekolah...apa lagi awal-awal lagi saya mempersiapkan diri dengan set casting untuk aktiviti Tinjau Port.Dalam perjalanan ke SK Palu-Palu saya cuba casting di Jeti tapi tiada sambaran lalu saya pindah ke jambatan kecil yang dikatakan lubuk sensasi dan hanya dengan satu lontaran titir terus menyambar gewang saya...apalagi sukses lah aktiviti Tinjau Port saya....lepas tangkap dan lepas kami pun beredar ke SkPalu-palu,K.penyu.